Οι γονείς και οι παιδαγωγοί είναι συνοδοιπόροι στο ταξίδι της προσχολικής ηλικίας. Οι γονείς είναι αυτοί που γνωρίζουν το παιδί τους κι εμείς καλούμαστε να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη και την εμπειρία του παιδιού. Για το λόγο αυτό υπάρχει συνεχής αλληλεπίδραση μεταξύ των γονέων και των παιδαγωγών μας.
Σε καθημερινή βάση υπάρχει ενημέρωση των γονιών στο με ειδικό έντυπο όπου οι γονείς ενημερώνονται για το διαιτολόγιο του παιδιού τους, τις δραστηριότητες, τις εκδηλώσεις κ.λ.π.
Επίσης προβλέπονται στο χώρο του σταθμού μας μηνιαίες συναντήσεις με προσκεκλημένους τους γονείς και τις παιδαγωγούς προκειμένου να ενημερωθούν οι γονείς για την εξελικτική πορεία και πρόοδο των παιδιών τους, τις εφαρμοσμένες μεθόδους εκπαίδευσης και τη σχέση σχολείο - παιδί - παιδαγωγός - γονείς.
Κατ' ιδίαν συναντήσεις μπορούν να πραγραμματιστούν και με ραντεβού οποιαδήποτε στιγμή κρίνεται απαραίτητο.
Η παρουσία και η συνεργασία των γονιών είναι απαραίτητη και χωρίς αυτήν δεν μπορούμε να είμαστε αποτελεσματικοί στο έργο μας.
Ομαδικά αλλά και ατομικά, παιχνίδια παραδοσιακά και ελεύθερο παιχνίδι στις γωνιές του σχολείου και μέσα στην αυλή.
Πολύχρωμα θέματα ζωγραφικής παρμένα από τη χώρα της φαντασίας και την παλέτα της ζωής. Μικρά έργα τέχνης σχεδιασμένα με ένα σωρό διαφορετικά εργαλεία και υλικά: Πινέλα, μαρκαδόρους, πολύχρωμες ξυλομπογιές, και ακουαρέλες, χαρτί, πλαστελίνη, πηλό, μαλακό ζυμάρι και ετερόκλητα μικροαντικείμενα.
http://anemomylospatras.gr/index.php/78-gen?start=4#sigFreeId80005a3635
Τα παιδιά συζητούν με την παιδαγωγό τους, εμπλουτίζουν τις γνώσεις και το λεξιλόγιό τους, καλλιεργούν τον προφορικό και γραπτό τους λόγο μέσα από τα παραμύθια, τα ποιήματα, τα αινίγματα, τα τραγούδια. Κάνουν γλωσσικά παιχνίδια, ενθαρρύνονται να διηγούνται, να περιγράφουν, να διαβάζουν βιβλία.
Τα παιδιά μέσα από τον ρυθμό της μουσικοκινητικής αγωγής ισορροπούν και συντονίζουν τις κινήσεις του σώματος ενώ παράλληλα απελευθερώνουν με δημιουργικές εκφράσεις τα συναισθήματά τους. Η μουσικοκινητική αγωγή πραγματοποιείται από έμπειρη καθηγήτρια χορού με παιχνίδια κίνησης, μίμησης, παντομίμας και θεατρικού παιχνιδιού.
Εξερεύνηση ήχων, τραγούδια και μελωδίες με όργανα ξυλόφωνα, κύμβαλα, κουδουνάκια, καστανιέτες, μαράκες, τρίγωνα, ντέφια και λαούτα. Η μουσική γίνεται τρόπος ζωής, στηρίζει το έργο της εκπαίδευσης και αναπτύσσει την κρίση, την αποφασιστικότητα και τη δημιουργική φαντασία των παιδιών.
Μέσα από τη σωματική έκφραση και τη δημιουργική φαντασία τα παιδιά μαθαίνουν να αυτοσχεδιάζουν ενώ παράλληλα συμμετέχουν στις ερωτήσεις - απαντήσεις της ομάδας. Βιώνουν περιβαλλοντικά μηνύματα και βελτιώνουν τις σχέσεις του με τον κοινωνικό περίγυρο. Υποδύονται ρόλους με το δικό τους προσωπικό ύφος. Μεταμφιέζονται σε νεράιδες και ξωτικά, λουλούδια και πουλιά, πρωταγωνιστούν σαν ήρωες παραμυθιών και εντυπωσιάζουν με τις απίθανες δεξιότητές του.
http://anemomylospatras.gr/index.php/78-gen?start=4#sigFreeId91956e85a4
Τα παιδία έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την αγγλική γλώσσα μέσα από ψυχαγωγικές δραστηριότητες ενώ παράλληλα με τα επιμορφωτικά παιχνίδια μαθαίνουν εύκολα το αλφάβητο. Η εμπέδωση και η εκμάθηση της ξένης γλώσσας γίνεται με ευχάριστο τρόπο εξασκώντας σταδιακά τον προφορικό και τον γραπτό του λόγο.
Στις δραστηριότητες του νηπιακού τμήματος εντάσσεται η επαφή των παιδιών με τον Η/Υ, ως εργαλείο μάθησης. Αποτελεί μια ξεχωριστεί "γωνιά" για το προνηπιακό μας τμήμα.
Επίσης οργανώνονται δραστηριότητες που βοηθούν τα παιδιά να εντάσσονται σε ομάδες, να επικοινωνούν, να εκφράζονται και να δημιουργούν.
Σελίδα 2 από 2